مشاوره غیر حضوری

مشاوره تلفنی و آنلاین

برای آن دسته از متقاضیانی که امکان حضور در جلسات مشاوره را ندارند، این امکان وجود دارد که از طریق تلفن و باز هم با تعیین وقت قبلی مشاوره تلفنی بگیرند. این مشاوره های تلفنی عمدتاً مربوط به توصیه هایی در خصوص اجرای فنون و تکنیک های فرزند پروری می باشد.

مشاوره تلفنی معمولاً به پدر و مادرهای ساکن خارج از تهران و ایران پیشنهاد می شود. نحوه گرفتن مشاوره تلفنی به این صورت است که شما با شماره ۰۹۱۹۷۹۰۳۱۲۷ تماس گرفته یا از طریق پیام رسان واتس اپ دهید ، مسئله و مشکل کودک را به صورت خلاصه با روان شناس کودک مطرح نموده و در صورتی صلاح دید روان شناس کودک می توانید ار مشاوره تلفنی استفاده نمایید ( مشاوره تلفنی برای تمام مشکلات حوزه کودک پیشنهاد نمی شود.) و شماره کارت و مبلغ حق مشاوره را بر اساس میزان مدتی که به مشاوره نیاز دارید دریافت می کنید و حق مشاوره را واریز می کنید. سپس در ساعتی از پیش تعیین شده با شما تماس گرفته خواهد شد و شما فرصت دارید که مسائل مربوط به فرزندتان را بیان نموده و راهکار دریافت کنید.

به یاد داشته باشید، بسیاری از مسائل و اختلالات کودکان در سن کم قابل درمان هستند و بخشی از آن ها در بزرگسالی غیر قابل درمان. همین الان اقدام کنید.
جهت مشاوره در جهت تشخیص یا درمان اختلالات مربوط به کودکان و آموزش والدگری (فرزندپروری) می توانید در ساعت های اداری با شماره تلفن ۰۹۱۹۷۹۰۳۱۲۷ تماس حاصل فرمائید.

برای تعیین وقت مشاوره و طرح مسئله فرزندتان با ما تماس بگیرید.

Call Now Buttonتماس خودکار